Dags att ge sig iväg till jobbet. Är trött för det blev inte många timmar inatt då jag drack kaffe igår kväll😁 Vi firade Mats …
september 2018
Troligen sista veckan.
Måndag igen och antagligen är det sista veckan för mig hos förebyggarna på Socialförvaltningen. Efter mötet i fredags så kändes det ganska mörkt då det …