Hoppa till innehåll

Zinnie

I livets olika skeenden

  • Mail: susann@zinnie.se
  • Vem är jag?
  • Välkommen
  • Home
  • Kontakt
  • Front Page
  • Blog
Hem Jag Om jag var en och sjuttio…
Jag Tips

Om jag var en och sjuttio…

av Susann 18 juni, 201818 juni, 20181 kommentar till Om jag var en och sjuttio…

istället för en och femtiofem, skulle jag välja långklänningar😄 Det är svårt att hitta en långklänning som sitter bra, fast drömma kan en ju göra och det kostar ingenting.👍

Klänning svart armlös och med lite ”krage” / Bonprix svartgrårandig / La Redoute svart urringad ärmslös / Odd Molly svartblommig / La Redoute svart med kort ärm

1 kommentar

  1. Emmaengstrom
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Så snyggt 😍

    Svara

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Föregående artikel En sorts resedagbok
Nästa artikel Vaknar med huvudvärk

Du kanske också gillar …

16 januari, 202016 januari, 2020

Bloggutmaning 16 Januari

10 november, 202210 november, 2022

Torsdagen den 10 november 2022

16 oktober, 201916 oktober, 2019

ReDOgruppen 2:a tillfället 15/10-2019

29 april, 201929 april, 2019

Uppföljning

© Upphovsrätt 2026 Zinnie. Alla rättigheter förbehållna. Chic Lite | Utvecklad av Rara Themes. drivs med WordPress.