Trodde länge att jag skulle vara ensam i Oxhagen fast det dök upp lite folk 😀
Så det blev en trevlig eftermiddag med fika och prat. Det är roligt för en får träffa så många olika människor och kulturer.
💜🧡💛💚❤💙

I livets olika skeenden
Trodde länge att jag skulle vara ensam i Oxhagen fast det dök upp lite folk 😀
Så det blev en trevlig eftermiddag med fika och prat. Det är roligt för en får träffa så många olika människor och kulturer.
💜🧡💛💚❤💙

Åh va trevligt med besök och trevligt sällskap
kram 💜