I fredags efter jobbet cyklade jag hem och Mats och jag packade ut i husbilen. Vi hämtade Malin och Urban klockan 16:00 och körde till …
@victorshamnkrog
Sista helgen i maj 2025
Hela Kristi himmelfärdshelgen tillbringade Mats och jag i Byxelkrok. Natten till fredagen hade vi nattgäster i vår husbil, min syster Fatimah och hennes sambo Andreas. …