Hoppa till innehåll

Zinnie

I livets olika skeenden

  • Mail: susann@zinnie.se
  • Vem är jag?
  • Välkommen
  • Home
  • Kontakt
  • Front Page
  • Blog
Hem Arbete/sjukskrivning Hoppas…
Arbete/sjukskrivning Jag

Hoppas…

av Susann 19 juni, 201819 juni, 20185 kommentarer till Hoppas…

det börjar regna och åska för huvudvärken ligger stadigt idag 😔
Nu ska jag snart bege mig till jobbet. Ha en härlig dag 😃 💜

5 kommentarer

  1. Emmamehrali
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Hoppas du får ett bra arbetspass ❤

    Svara
  2. Enitalienareisverige
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Hoppas att mår bättre.

    Svara
  3. Cajaba
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Det behövs regn 😊

    Svara
  4. NärLivetVänderBlad
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Tack, det gick bra på jobbet 😃

    Svara
  5. NärLivetVänderBlad
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Ja, verkligen 😃

    Svara

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Föregående artikel Vaknar med huvudvärk
Nästa artikel På jobbet

Du kanske också gillar …

23 september, 202023 september, 2020

Bloggutmaning 23 september 2020

14 december, 202014 december, 2020

Slutade tidigare

16 oktober, 202216 oktober, 2022

Söndagen den 16 oktober 2022

15 augusti, 202015 augusti, 2020

Bloggutmaning 15 augusti 2020

© Upphovsrätt 2026 Zinnie. Alla rättigheter förbehållna. Chic Lite | Utvecklad av Rara Themes. drivs med WordPress.