Ikväll har Victor och Sabina varit här. Så himla mysigt efter en hel sommar då Victor har jobbat i Byxelkrok. Vi åt tacos och sen spelade vi Mysterium. Tyvärr fastnade de inte för spelet 😫
De skulle låna bilen till Göteborg för de tar en liten semestertripp efter att levt åtskilda i sommar.
💜

❤️
Så fina ♡