Hoppa till innehåll

Zinnie

I livets olika skeenden

  • Mail: susann@zinnie.se
  • Vem är jag?
  • Välkommen
  • Home
  • Kontakt
  • Front Page
  • Blog
Hem Allmänt Vi laddar
Allmänt Familj Jag

Vi laddar

av Susann 23 februari, 201923 februari, 20193 kommentarer till Vi laddar

Ikväll blir det Mello igen. Vi laddar upp med massa gött som vi ska snaska på. Tova gjorde varsin drink, Limoncello spritz. Den var god, så här sitter vi redo i soffan 😊

3 kommentarer

  1. Enitalienareisverige
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Mums ha en trevlig kväll😃

    Svara
  2. NärLivetVänderBlad
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Tack detsamma 😊

    Svara
  3. Enitalienareisverige
    30 november, -0001 kl. 00:00

    Tack

    Svara

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Föregående artikel Fototräff
Nästa artikel Söndag

Du kanske också gillar …

24 september, 201924 september, 2019

Hur tänkte jag nu?🤔

8 mars, 20208 mars, 2020

Fotoutmaningen 8 mars 2020

29 mars, 202229 mars, 2022

Vart tog värmen vägen? Nu kan jag pusta ut en stund till. 😊

27 april, 202227 april, 2022

Onsdagen den 27 april – gräsänka 😊

© Upphovsrätt 2026 Zinnie. Alla rättigheter förbehållna. Chic Lite | Utvecklad av Rara Themes. drivs med WordPress.