Hej på er, fina ni! Hoppas att ni har en helt underbar och avkopplande söndag. Här hemma har den här helgen varit lite uppochner på …
Koudden
En lugn helg med lite smått och gott.
Fredagen gick fort och Mats och jag samåkte så när han slutade klockan 15 så hämtade jag honom. Därefter körde vi och handlade lite bubbel …