Godkväll i stugorna. Idag har jag haft lagom mycket att göra på Centrumskolan. Jag har gjort färdigt den sociala berättelsen och ett annat dokument. När …
Kvällspromenad
Semesterdag 8
Vart är sommarvärmen??? Idag har det varit molnigt och grått här i Malmö. Vi har inte gjort särskilt mycket, det blev en tur till Hornbach …