Oj, vad jag sover. Vet inte om det är för att jag jobbar fyra timmar nu eller om det är min allegi som ger mig …
Kvällspromenad
Onsdag mitt i veckan
Onsdagar börjar jag 10.10 och det innebär sovmorgon som jag definitivt tar nu för tiden. För ett halvår sedan var jag uppe runt sju om …