Idag cyklade vi tillsammans in mot stan, Mats och jag. Idag började våra nya elever och det var roligt att få träffa dem. Jag har …
Kvällspromenad
Kvällspromenad 😊
Dagen gick fort på centrumskolan och när jag hade jobbat färdigt åkte jag till osteopaten, Elin. Jag behövde verkligen få en omgång av henne. Hon …