Timmarna går verkligen fort på Centrumskolan. Fyra timmar är inte många fast det är det jag fixar just nu. Jobbmässigt har jag alltid gillat att …
Kvällspromenad
En riktig tröttdag 😒
Det märktes att jag inte sovit mycket inatt. Sista lektionen var jag så trött så jag hade kunnat somna. När jag kom hem efter Centrumskolan …