På måndagar börjar jag alltid med en promenad med en elev när jag kommer till Centrumskolan. Idag blev det ca 1,5 km. När jag kom …
Kvällspromenad
Sov gott
När jag kom hem från Centrumskolan var jag supertrött och somnade nästan meddetsamma. Jag hade ställt alarmet på 16.15 fast trodde jag skulle vakna innan. …