Efter Centrumskolan åkte jag in till stan för att titta på MQ och jag hittade en klänning som jag köpte. Det kändes lite konstigt att …
Kvällspromenad
En ljuvlig kväll 🌞
Idag har jag gått en promenad innan lunch med en elev. Det var riktigt skönt ute, solen sken och värmde så skönt. Efter Centrumskolan åkte …